Panouri FOTOVOLTAICE

Calitate și Profesionalism: soluții optime pentru panouri fotovoltaice

hero 3

Instalează panouri fotovoltaice pentru casa ta cu finanțare nerambursabilă

Suntem aici să te ajutăm!

Oferim consultanță specializată de la alegerea și achiziția sistemului potrivit pentru tine, până la instalarea și obținerea statutului de prosumator.

Avantajele achiziționării și instalării unui sistem de panouri fotovoltaice prin programul Casa Verde Fotovoltaice

Obții independență energetică: cu ajutorul panourilor fotovoltaice, produci energia electrică necesară gospodăriei tale.

Devii prosumator și faci economie: excedentul de energie electrică produs de sistemul de panouri fotovoltaice intră în rețeaua națională de distribuție, valoarea ei fiind scăzută din factură.

Faci o economie substanțială de bani, datorită finanțării nerambursabile în cuantum de până la 90% din valoarea investiției (maximum 20.000 lei).

De la achiziția sistemului de panouri fotovoltaice până la obținerea statutului de prosumator, beneficiezi de expertiza ElectrOptim!

AUTORIZATI ANRE
DETINEM ISO 9001:2015

Etapele înscrierii în cadrul proiectului?

Descarcă comunicatul oficial de presă

Lansare program casa verde fotovoltaice

*Apasă pe iconiță pentru a descărca sau apasă aici!

Ce acte sunt necesare?

Act de identitate solicitant: vă reamintim că domiciliul trebuie să corespundă cu adresa imobilului unde se dorește implementarea. Nu se acceptă viză de flotant sau mutație, doar domiciliul stabil.

Extras de carte funciară: din care să rezulte dreptul de proprietate asupra imobilului construcție, unde se va implementa proiectul. Acesta are valabilitate de 60 zile de la emitere. Se poate obține de la un notar public sau ANCPI fizic sau online.

Certificat atestare fiscală privind obligațiile de plată către stat – ANAF. Se emite pe numele SOLICITANTULUI de către Ministerul Finanțelor Publice din teritoriu sau online. (Valabilitate 90 zile) – vă recomandăm să-l solicitați cât mai curând.

ATENȚIE: FĂRĂ DATORII!

Certificat de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale (certificat fiscal primărie) – se emite pe numele solicitantului de către autoritatea publică locală. (primărie) (valabilitate 30 zile) – Având în vedere perioada de valabilitate, vă recomandăm să-l solicitați cât mai aproape de data lansării programului, ce va fi comunicată pe site-ul nostru.
Dacă adresa din cartea de identitate nu coincide în totalitate cu cea din extrasul de carte funciară, (lipsește stradă, număr) trebuie să obțineți un certificat de nomenclatură stradală sau o adeverință (de pus model) de la primărie din care să rezulte adresa corectă.
Copia cărții funciare colective – doar pentru imobilele de tip duplex. Se solicită de la un notar public și OCPI fizic. De exemplu, pentru un imobil înscris în cartea funciară cu nr. XXX-C1-U1, este necesară copia cărții funciare colective, dar și extras de carte funciară.
Vă reamintim că în această sesiune beneficiarii se vor înscrie singuri în aplicația informatică a AFM pentru rezervarea sumelor, nu prin instalatori ca sesiunile precedente.

De ce este recomandat să accesezi programul Casa Verde Fotovoltaice prin specialiștilor ElectrOptim?

Specialiștii ElectrOptim pot deservi beneficiari aflați pe teritoriul întregii țări – chiar și în locuri izolate -, oferind consultanță pentru achiziție și servicii de instalare profesionale.

Datorită experienței extinse, ElectrOptim a creat o divizie dedicată proiectelor Casa Verde Fotovoltaice. Reprezentanții acestei divizii se ocupă de întocmirea dosarelor împreună cu beneficiarul, se asigură că toate condițile sunt îndeplinite și că proiectul poate demara în celemai bune condiții. După implementarea proiectului, responsabilul ElectrOptim îl depune pentru finanțare în numele beneficiarului.

Reprezentanții ElectrOptim oferă suport pe întreg parcursul proiectului, până la obținerea calității de prosumator.

Contact

ELECTROPTIM SRL DEVA

CUI RO40131382 

Reg. Comert: J20/1484/2018

Telefon : 0744 368 530
E-Mail : office@electroptim.ro